Thursday 6 June 2019

Gene Basliyoruz

Artik daha profesyonel bir gocmen olarak yeni bir goc icin arastirmalara ve tabi ki sonunda goce tekrar basliyorum.

Fazlasiyla bilinmezi olan bu macerada mumkun oldugunca onumu gormeye calisacagim ve bunlari sizinle de paylasacagim. Bakalim nasil olacak ?

Evet bu sefer goc edilecek yer tam olarak belli degil. Gecen sefer yas 40'a gelirken kendimi sorgulamistim. Simdi de yas 50'ye gelirken sorguluyorum. Bu donem icinde cok sey degisti. Simdi kalan hayatimi yasamak istedigim format daha farkli. Artik kazak almadan, sicak bir ulkede, biraz daha genis bir hayat yasamak istiyorum.

Calisma konusunda iki yontemden birisini sececegim. Ya uzaktan calisacagim ya da yerlesecegim yerde bir is bulacagim. Zaten para kazanilirsa gerisi kolay.

Bu yeniden gocme fikri aklimda dolanmaya basladigindan beri bir guc sanki beni bu yone dogru itmeye basladi. Bugun bir baska uzaktan sabit calisma teklifi aldim. Hem de Isle Of Man'den.

Onumuzdeki ay Guney Italya'yi komple arabayla turlayacagim. Eger kafama yatarsa islemleri hizlandirip o tarafa gocebilirim. Bunun icin ozellikle Avrupa'ya bir yerlere yerleseceksem cok fazla zamanim olmadigini goruyorum. Zira Brexit'den sonra bu isler bu kadar kolay olmayacak.

https://www.euronews.com/2018/11/15/brexit-draft-agreement-what-uk-citizens-living-in-the-eu-need-to-know-euronews-answers


Arastirmalar biraz daha netlesince detaylari paylasirim

No comments:

Post a Comment

Brexit Sonrasi Italya Arastirmasi Sonuclarim

Arastirmaya baslamanin en temiz yolu resmi kaynaklar olacagi icin once  https://www.gov.uk/guidance/living-in-italy  adresinden genel bilgi...